søndag 8. mars 2009

helåå sunshine !


Denne helga har vært en av de beste på veldigveldig lenge. Jeg har rett og slett hatt det suupert! Mesteparten av tiden har gått med til å feire at Oda ikke lenger er tenåring.
Solen har også endelig begynt å titte frem, noe som jeg merker påvirker humøret mitt masse. Jeg elsker virkelig sommeren!
sol, trampoline, tøysko, is, tur, fri, vors på stranda, venner & kos!

Nå holder jeg på å rydde klesskapet mitt, men ga opp da jeg ikke kunne se gulvet lenger, så stappa alt inni skapet igjen. Skulle også lest til religionsprøve og gjort særemne, men jeg sovnet så nå sitter jeg i senga å lurer på om jeg er helt våken, eller om jeg fortsatt er i drømmeland..

Imorgen skal vi ta bilde til russeprofil, noe jeg ikke er så veeldig begeistret for. Det ser nemlig ut som at jeg har downs på de aller fleste bildene av meg, så håper de har god tid og tålmodighet (men tviiler)


Æsj, nå er jeg lei. tror jeg skal legge meg igjen, og sove til jeg skal på kino, og drite i prøven & div skoletinger.

1 kommentar:

Alex sa...

Go sommer, sol og roadtrip sej æ <3 GLÆR MÆ !