søndag 22. mars 2009

sunday = slampday

Da var det atter en gang søndag...
Fredag: Ferdig tiidlig på skolen. Så jobb og deretter uut. Hadde et minivors hjemme, mens mamma hadde ¨fest¨ med jobben..Vil ikke si at det er de yngste som er verst for å si det sånn. Så dro vi videre til byen, 18-års dag til Sondre&Trond, Mocca, hydro osv..

Lørdag: Våknet tidlig, var litt fyllesyk, og det kjentes som om jeg hadde løpt flere mil i pumps(det var jo på en måte sant, siden jeg hadde GÅTT hjem fra karihola I PUMPS). Slappet litt av, før jeg dro på jobb. Er jo kjempe artig å sitte i kassa på bunnern, når det ser ut som at et tog har truffet deg! Menmen, jeg overlevde..

Søndag: Jeg våkna av at jeg nesten ikke fikk puste. Jeg har blitt syk, JIPPI! Det passer utrooolig dårlig nå! Jeg skal jobbe hver dag neste uke, det er russedåp, prosjektframføring+prøve imorgen.... Etterpå blir det koos hos Kerli ;) hu har jo virkelig fått baker-ånden over seg, så får se om hu lager noe godt til oss *håpehåpe* ;b Vet helt sikkert at vi skal se Twilight hvertfall! CAN'T WAIT! <3


Jeg skulle ha lagt ut bilder fra helga, men jeg har ikke kameraet mitt... Skulle også entur på butikken og kjøpt div. anti-syke tinger, men tror du ikke at kortet mitt har forsvunnet i fredagens sprell på byen.. tror jeg må begynne å lime kortet mitt i panna hvergang jeg skal ut ellerno ö.Ö Deet tenker jeg hadde slått ann som en stor hit på byen, don't you think ?

I helga lærte jeg bl.a:
* Jeg liker baileys&kaffe
* Jeg skal slutte å ha med mobilen ut
* Det blir en stund til nestegang jeg skal være på jobb med hangover(neste fredag er et unntak)
* Jeg trenger mye søvn for å fungere

Andre som har kosa seg/mistet noe i helgen daa ?

1 kommentar:

Alex sa...

sjoookk at du mista kortet ditt ;p