torsdag 19. mars 2009

im in charge...

Da har sjefen min blitt sykemeldt i 6 uker, og siden hu andre som jobba her har slutta, er det da bare meg igjen.. ¨Du kommer til å bli sjefens høyre hånd nå¨ fikk jeg beskjed om. Hjelpes. Hva betyr det'a?
jaja, jeg er jo glad for å tjene mest mulig før jeg forsvinner fra byen jeg, så er vel bra det blir (MYE)mer jobb på meg.
Jeg har regnet på det, og ser at hun er sykemeldt frem til mai, må jeg jobbe første helga i mai, sier jeg at jeg har aids og skal dø.

Menmen NOEN SOM SKAL UT I HELGA DAA ?

3 kommentarer:

Hanne sa...

hehehe. E vel litt kjekt å få mer ansvar da? Dessuten penger er alltid kjekt å ha i lommen,særlig i russe tida;) Ut ja. mange som ska det;) Trond og Sondre må feires vettu;)

Anonym sa...

Du kan da ikke jobbe i russetia vel ? :o

Rebz sa...

Håper ikke det! Blir sikkert litt, men jeg har bedt om så lite som mulig, soo we'll see ;]