tirsdag 17. mars 2009

butterflies

Jeg gleder meg!
Straks er det helg, så russedåp og sååå er det russetid!
Jeg føler virkelig at jeg lever for helga fortiden. På mandag-tirsdag snakker vi om hva vi gjorde i helga, og onsdag-fredag diskuterer vi hva vi skal i helga. Men hva er det å ikke like? Fri, partii, slamp, godis og koos.
Nå for tiden er også skolen gørr kjedelig! Hadde historie-prøve idag, som jeg trygt kan si at jeg ikke kommer til å få 6 på.. Russeprofilene skal leveres idag, og jeg føler mai kommer nærmere og nærmere for hver dag som går! Skal bli så godt! ;D
På søndag skal vi faktisk bade (russemerke) jeg gleder meg(ikke) !
Hva gleder du deg til?

skal vi dele ?

5 kommentarer:

Camilla sa...

Hvem er det som skal bade på søndag? ;))
Jeg vil også bade før 1.april nemmelig

Animalphan sa...

Her gleder vi oss selvfølgelig også til russetida! Og til sommer.. Men det er jo enda en liten stund til.. xD

Rebz sa...

Camillis:Er Nora,Marit,Oda,Ida,Alexis & meg vil jeg troo. Bare å joinee ;)

Veronika: Nejnej, syns tiden går knall fort jeg nåå ;o för du vet ordet av det er det sommer&frii!:]

Hellis sa...

Er med på bading jeg og :D

Siri sa...

shit, jeg joiner ;)