mandag 23. mars 2009

Mistery solved !

Jeg mista jo som sagt kortet mitt på fredan, men ei jente hadde visst viist det til vakta utenfor Mocca, som sa at han akkurat hadde sett meg og at han skulle gi det til meg ! Ikke det at jeg noengang fikk det kortet tilbake da men.... Jeg har ikke sperra det, så håper for gudsskyld at ikke vakta har shoppa som en gal på nett, med mitt kort nå altså! Da blir jeg forbannja! (Men jeg tror ikke det daa (A) )

Nej, nå vil jeg ha SOMMER, SOL, BRUNFARGE, SMOOTHIE & HENGEKØYE !
Hva er det med at det SNØDDE idag da ? HALLOO!? var liksom første vårdagen på fredan da, og idag hørte jeg at vinteren er på vei ? Håper absolutt at de tar feil! Hvis ikke melder jeg meg på charterfeber, setter jeg meg på et fly til syden og drikker bort sorgene mine ! Charter-Svein, here I come! (så kan vi jo synge ¨kongen av Mallorca¨ tostemt på flyet) Ser for meg at det blir litt av et show! Må vel begynne å øve meg jeg nå!
Vi kores!

1 kommentar:

Tina sa...

Sommer og sol <3