tirsdag 17. mars 2009

Mr.Killer !?


Jeg satt på kjøkkenet og så på One Tree Hill, helt alene for alle hadde lagt seg og Alexis var på jobb, da plutselig noen ringte på døra på baksiden ;o
Som kjent, så har det vært noen tvilsomme folk rundt omkring dette området og gjort forskjellige innbrudd og slik den siste tiden, så jeg satt å holdt pusten, og håpte at det skulle forsvinne. Jeg gikk ut i gangen, og der hørte jeg en høy suselyd, og var sikker på at vedkommende holdt på å borre seg inn for å ta meg. Jeg sprang å vekte mamma, men det viste seg at det bare var ringeklokka som hadde hengt seg opp! Hun åpna døra og fiksa det, mens jeg holdt atter en gang pusten, og var sikker på at jeg så en skygge der ute!
Det var for skummelt å være hjemme(alene), så jeg tok meg like så greit en kjøretur, og plukka opp sis på veien.. Jeg sprang som et lyn fra døra til bilen, og låste døra med engang jeg var kommet inn(flaks at den ikke har sentrallås. Sjekka selvfølgelig om Mr.Killer satt baki eller under bilen først. Så suste jeg avgårde, i håp om å komme levende fra det. Og gjett hva: I'm still alive!

2 kommentarer:

Tina sa...

Oi.. Høres ut som jeg bør begynne å låse døra og trekke for gardinene her i Vugga fra nå av!

Rebz sa...

mm, skikkelig skummelt asso ;O
Men har trua på at vår kjære ¨vakt¨hund vil holde skurkene unna ;b