søndag 15. mars 2009

Oh

Tiden går utrolig fort! Hvertfall når du har fri..!
Idag skulle jeg jo gjøre såå mye lekser, lese til prøve osv. men det eneste jeg gjorde var å gå tur og farge håret.. Da jeg skulle begynne med lekser, så hadde vi plutselig ikke nett lenger, og viiiips så hadde jeg sovet i TRE timer ;o ikke gøy. Så nå sitter jeg her da, lys våken og uten noe å lese på, for ble ferdig med ¨under en ny måne¨ isted.

Menmen, imorgen er det da mandag, tannlegetime, jobb og prøvelesing. Baaah..
Savner gamle dager jeg, da det nesten aldri sto noe på timeplanen du måtte gjøre, da det var fri lek og det du sa eller gjorde hadde ikke så stor betydning. Om du dret deg ut var det ingen som brydde seg, du var jo tross alt lita. Bra vi har minner.

Skru tiden tilbake for en liten stund pliis?

1 kommentar:

ChristinaQ sa...

Sv; Tusen takk ;)

Ja, sjokolade burde være merket avhengighetsfare med store bokstaver ;o
Ikke bare meg som kjenner sommeren i anmarsj forstår jeg, rene torturen av og til - men gjør som meg, tren bort godteriet du sist spiste ;)