tirsdag 17. februar 2009

yey

Nå sitter jeg med nesa nedi markedsføringsboka kapittel 6, som vi har prøve i imorra. Jeg hadde jo med meg boka på jobb, men sjokk at det var 100000 kunder akkurat idag, pluss at sjefen ga meg et lass med oppgaver(som jeg såklart ikke ble heelt ferdig, er jo tross alt ikke en superhelt som Edward heller ô.Ô) Jeg gjør også engelskinnleveringsoppgaver til imorra, og norsk skriveoppgave til fredan.. Jøss jeg er flink!

Men LYSPUNKTET idag var at vi fikk russeklærne; HALLELUJAH !

Gud, så godt det skal bli med ferie nå! Jeg skal visstnok reise med Pappa og Marcus til en øde plass for å besøke bestefar&onkel åsånn, menmen fri er fri.
Siden jeg kommer til å ha masse tid, så lurte jeg på om noen er så søte og låner meg Twilight boka/bøkene, om de har ?

Gleder meg til torsdag !

1 kommentar:

Camilla sa...

jeg har bare andre boka. Siri har første boka mi, og det er ikke noe morsomt å lese andre boka før du leser første ;))