tirsdag 1. september 2009

Stram rompa dere!

MÅ HAR JEG AKKURAT HATT AEROBIC!
HAr 15 min(enkli 30, men deler dusj med flere liksoom) på meg, før jeg må komme meg videre til neste time! stressa!? NÆÆ, faktisk ikke ==)

Har bare ett speil på badet, så hver morgen brukes photobooth flittig ;) Stolt over at jeg kom på den løsningen! Har forresten også ett nytt sjekketriks! ¨Jeg har nett på rommet, vil du komme på lan?¨ Funka faktisk, yey.

NEj nåå må jeg løpe!

Slenger ut ett bilde som viser hvor spårti vi er her! Eller nej vent, går ikke an å laste opp bilder her neej..
ANYWAY, jeg elsker å få kommentarer, bare sånn btw!

4 kommentarer:

Alex sa...

Jeg og bruker photobooth om morgenene ;-D Morsomt! Var så utrolig fornøyd når jeg kom på det i går morgest jeg ! Men vurderer å kjøpe meg et speil og henge over skrivepulten da, for photobooth er speilvendt, og jeg blir forvirret av det ;o

Du er heldig som har aerobic! I dag var jeg og meldte meg på turgruppa til rektor, det blir nok den eneste trimmen jeg får. Eller etterhvert når det blir litt finere vær skal jeg begynne å jogge også for det er supre turområder her, kringsjå wannabe ;-D

annelise sa...

Så bra du har det bra på folkehøyskole!
:D

Ida sa...

ååh, jeg og vil ha aerobic ! Jeg har å lage mat... Hahah, som om ikke det er nok mat fra før av lissssom. J
ævla bra sjekketrisk BTW :D

Oda sa...

Fått med deg date på rommet altså?;) Vettuhva jeg savner Rebz? TE-NACH! Det har vi ikke her. Har ikke te engang;/ Og så savner jeg at du kommenterer på bloggen min;)