onsdag 23. september 2009

stakkars meg

Jeg har da klart å blitt syk, så planen om null fravær gikk da rett i vasken...
Idag har jeg soooovet, sett noen episoder av OneTreeHill, fått middag på senga av roomie'n<3, og fått posten levert på døra av tre søte jenter, som også leste kortet jeg fikk bestemor høyt, og som slo seg ned, og ble der i noen timer. Bra jeg ikke var sliten og ville sove liksom !
Jaja, måtte være litt sosial også daa, så på kvelden kjørte vi entur på Prix'n og så så vi på X-faktor, artii! Digga de pokemon-folka!

Imorra er det tydelig inspeksjon av rommene, noe jeg altså ikke hadde fått med meg, før noen sa det til meg for noen minutter siden ;o Rommet ser ut som et bomba horehus, som bestemor ville sagt ;D
Gulvet er ikke vaska på noen dager, men jeg skylder på at det faktisk var støvete da vi begynte her, sådetså!

Måtte bare slenge med ett bilde av hvor vi gjemmer klasserom nøkkelen til Graf, genialt:

Og tilslutt må jeg bare si at jeg savner bakedagene til Alexis (hu også såklart) og spesielt cookies'ne!

Jeg og Anny Milleah, ute på dissa ;D

Vi er ofte på utstillinger og gallerier, så da må man jo være litt kreativ for å få tiden til å gå. Denne ¨dingsen¨ er laget av bønne-bokser ;o Kreativiteten&redesignen lenge leve!

For et SAKLIG innlegg, og bra jeg ikke ser GAL ut.

2 kommentarer:

Alex sa...

jeg savner også de kjeksene! I jula, da blir det ;-D

Helene sa...

jeg og savner kjeksene, og dere da! Gleder meg til jula ;D