mandag 31. august 2009

No cash today

Jeg og roomie'n skulle entur inn på vaskerommet for å se om klessnorene var ledige. ¨Haha, se noen har vasket klær MED bankkortet sitt inni¨ sier roomie og ler. Jeg snur meg for å le sammen med hu, men oppdager at det er MIN vask hu ler av.
Noen som vet om kortet blir avmagnitisert av dette, eller om det tåler vann? Typisk at dette alltid skjer meg liksom, yeey!

Nå har jeg akkurat hatt keramikk. Fikk holde på med dreieskive og grejer, spennende! Kan ikke si hva jeg lagde, for det er nemlig julegavemateriale!

Siden jeg ikke har flere valgfag idag, tenkte jeg at jeg skulle sove litt. Få catcha opp litt søvn. Lite med det her, og hvertfall mindre enn det jeg er vandt til!
Har også fått tatt noen bilder som jeg tenkte jeg skulle slenge ut her.. Neej, det tok flere timer, så kommer vel, om nettet bedrer seg.

Nå skal jeg ut i regnet å bli søkkvåt, bare for å sjekke om kortet mitt funker på Joker'n! Skal dra med meg tre piker også, så jeg slipper å bli dryppende våt alene ;D

3 kommentarer:

Alex sa...

HAHA, det er så morsomt at du mister/avmagnitifiserer/ødelegger bankkortet ditt hele tiden xD

Oda sa...

Hahaha, sjokk at du er sløv!!!<3

Anonym sa...

Hei jenta mi:)fikk meg en god latter du er lik deg selv.Godt du koser deg.kjempeglad i deg:)stor klem fra mamma og guttene:)