torsdag 17. september 2009

CHECK IT OUT!

WEEY!
Har fått to stoore Norgespakker to dager på rad nåå ;) Spørs om folk er misunnelige !

Lot den siste ligge til etter lunsj igår, bare for å være sikker på at flest mulig så den ;D
JEG HAR GITT OPP Å LASTE OPP BILDER (OK, JEG PRØVER FORTSATT, men funker dåårlig)
Men hvertfall; inni pakkene var det klæær, sko, skolebøker, bilder<3, cd'er, og litt småting fra Papz ;D Da snakker vi alle tyggis-sortene, gitar&sommerfugl reflekser, Fancy/eksklusiv sjokolade & drops og tegnesaker.

Nå har jeg akkurat hatt TaJ-Chi (om det skrives sånn?) Føler energien kommer strømmende nææt. Er så trøtt at jeg holder på å dø! Skal på kino nå. Inglorious Basterds. Det blir gøy, men tier på at jeg sovner -.-

Idag begynner vaskeuka til Roomie'n & meg, dumt jeg går glipp av første gangvask ;b
Men slapp av, gangen min skal nemlig ut å plukke søppel med vaktmesteren senere idag, weeey can't wait!

Stol-prosjektet vi har på Graf skulle vært ferdig på tirsdan, og jeg er ikke halvferdig enda, bare sånn baj the wej...

4 kommentarer:

Ina sa...

Tai chi er verdø da;)

Ida sa...

Hahah, æ sovna hvertfall på den filmen! Ka syns duuu? :D

Anonym sa...

Hva er adressen din? Jeg vil skrive ett brev til deg! :D

Elise

Anonym sa...

Stå på.
Er visst livet til deg og.
Dere er heldige ja.
Kitty