søndag 13. september 2009

PULS!

Igår var vi da altså ute..
Startet med vors i ¨det gule huset i skogen¨ med de søteste jentene(+ en random gutt som vi ikke merka var der enkli!?) Huset er ca ett minutt fra skolen vår, men så late som vi er, kjørte vi HAHA. Slapp jo å slepe på drikka vår også daa.
Runa frå hareeeeid(e) har tydeligvis ikke fått med seg at jeg er fra KR før igår, og ble heeelt fra seg av begeistring. ¨Tenk at bestevenninna mi har vært naboen min i hele mitt liv¨ heah ja..

Plutselig var klokka så mye at vi måtte løpe til bussen, men da vi kom fram hadde vi visst gått til feil stopp, eller så hadde bussen gått fra oss, så vi vandret til Joker'n og ble plukket opp av Runar. Vi kom fram til Fredrikstad, og gikk inn på PuLs. Der var det syyykt masse folk (her snakker vi IKKE Mocca førr å sej det sånn). Drikken min ble tatt fra meg, jeg fikk dansa masse, påspandert øl, tatt imot da jeg tryna ned trappa (som var syykt lang, og rett ved inngangen, vits i det'a?) mista mobilen og kasta ut. WEY! vellykka kveld med andre ord.

Hege kom og vekte meg isted ¨Rebecca lever du?¨ og leverte meg mobilen min, og nå kom Stian med veska mi, som tydeligvis hadde ligget i fellesrommet. Happy ending.

Dette så jeg på Facer'n da jeg våkna:


Tone Oppem Midtlien: Noen som har sett Rebecca i dag?
för ungefär en timme sedan · Kommentera · Gilla

Martine Strøm: Hehe, hun ligger å sover på rommet sitt ;)
för ungefär en timme sedan

Tone Oppem Midtlien: Hehe:) bra! Har ikke hørt noe fra henne siden hu ble borte på puls i går.
för 58 minuter sedan

Lars-Erik Jørgensen: kasta ut mener :P
för 24 minuter sedan

Tone Oppem Midtlien: hehe ja hu ble vel d å :P men da hadde jeg reist..
för 22 minuter sedan

Hva skulle vi gjort uten facer'n dere?

Jeg skulle også egentlig på (te)nach, men det var visst Uaktuelt for noen fra Skjebergfhs og ikke bli med tilbake, så jeg ble kasta inn i en bil (som var overfull fra før) og kjørt hjem. Alle behandler hverandre som om vi har kjent hverandre siden EVER, Deet liker vi!
Jeg hadde visst også hengt med en fyr, som jeg hadde stukket fra for å finne mobilen min. Hege sa på kødd at han kunne bli med tilbake til Skjeberg siden han ikke fant meg. Han lå på rommet hennes inatt, så hu måtte følge han til bussen idag.

Hahaa, mens jeg sitter her og skriver har det stikket tre stk innom for å sjekke formen, kooseligt(flaut) ;)

BTW så har Alexis fikset ett par headere til meg, siden hu er så flink til sånt ;))
Har også fått brav fra hu, med hjemmelaga armbånd ågrejer! Sånt liker vi, alot!
Nå skulle jeg jo også legge ut bilder som besktriver kvelden igår, og der hvor jeg viser hvor glad jeg er i brevet, men siden nette er fucka, eller opplastinga ellerno, så gikk ikke det gitt!

Tok meg en dusj mens jeg venta på lastingen av bildene, og da jeg kom tilbake sto det bare ERROR, great.

Tilslutt kan jeg meddele at jeg har blitt handywomen. Akkurat fiksa dusjen *stolt*

Dette ble jo interessant, masse bilder og lite tekst (pause) NOT

4 kommentarer:

Alex sa...

HAHA, du eså bra !

Jeg snakka jo med Tone i telefonen, og ba henne passe på mobilen og kortet ditt ;-)

Her stenger visst puben halv 2, så her ble det te-nach på internatet, helt til tilsynslæreren kom. Hun gikk heldigvis til det andre internatet først, så de løp ned å advarte oss om at vi måtte være rolige. Alle i det andre internatet ble skrevet i svartboka, så i morgen skal vi ha en alvorlig morgensamling. GLEDER MEG! ;-D

Oda sa...

Hahheah, Rebz på fylla liker vi! Godt å høre at du er akkurat like vimsete (og full) som før<3

Ina sa...

du har ikke forandra deg så mye.. enda.. Det liker vi!

Anonym sa...

Hei jenta mi:)Hadde vanskeligheter med å sove etter å ha lest opplevelsen din.Godt det gikk bra da.Har vært på frei nå.Bestefar har bursdag.Ellers har vi alle det bra her.Ta vare på deg selv.Glad i deg.Stor klem fra mamma:)