tirsdag 22. september 2009

Miss Muscle (wannabe)

Idag har jeg hatt Aerobic, og det var litt av et HARDFØR! Hadde ¨vanlig¨ aerobic, kick-boxing OG styrke. Kill me!
Best resultatene viser seg asap! Du ser jo jeg er litt sterk fra før daa, men...


Her er stolen min som jeg har mekka btw =) Etter morgensamlinga idag, hadde klassen stafett i gymsalen faktisk, + litt leker åslikt, før vi framførte stolene. Gotta love lærern miin =)
Laget mitt vant, så imorra får vi bamsemoms til animasjonsfilm-kvelden våår <3 *kremt*godisstreik*kremt*


Ellers begynner jeg å bli syyk ;O SKREKK&GRU! Feber&vondt i hasen ;// Men har enda ikke missa en ENESTE time =D Og sånn skal det fortsette!

Som dere ser samarbeider nettet bedre med meg idag, og jeg klarte å laste opp hele to bilder! Not bad, Not bad.

3 kommentarer:

Alex sa...

grådig kul stol ;-D

bente sa...

Den stolen var litt av et kunstverk, flin er du :-)

kerli sa...

hehe for en kul stol :D