fredag 25. september 2009

Mr. Colorful


Akkurat vært ute i særp. Feira at konserten til musikklinja gikk strålende! Gutter med sminke og funny clothes!
Skulle enkli på bowlingen, men tydeligvis var den stengt, så vi havna på en pub isteden ;) Etterhvert kom jo mesteparten av skjeberg ramlende inn, sååå kos <3
Er en fyr på skolen som har bukser i ALLE slags FARGER. Han var der, og vi begynte å snakke. Plutselig sier han at han ikke kan danse, og jeg sier at det er umulig siden han faktisk går Musikk.. Eller jeg kan jo roligdans da, sier han, og så danser vi, aaaaw. Må nevnes at jeg hadde på gul jakke, og han gul bukse, og at folk støtt og stadig nevnte at vi matcha. Guud, nå hørtes jeg veeldig klissete ut, men han er veldig koselig daa.
Sa jeg at vi gikk tur langs gågata, og at det var han som spurte også ?

Whatever, nå har jeg mista stemmen! Fyyysj. Og imorra er det høstferie! Raart, føles nesten som om jeg blir kasta ut hjemmefra, haha. Blir jo påen måte det daa.

3 kommentarer:

Andrea sa...

aaaw, søtt!

Oda sa...

Så romantisk Rebz!;D Meen, hva om han leser bloggen din da? Blir ikke det litt pinlig...?;p

Ida sa...

Hahah, aw :D Me like.