fredag 29. januar 2010

TYYYVE ;o

Jaja, da har jeg forlatt tenårings-verdenen, og tredd inn i de voksnes rekker!


Feira igår, med ett par peeps. Noooooen hadde glemt å lade kamera, menmen
Fikk hvertfall gratis bursdagsdrink:
KJØPTE min første Tequilaflaske
Fikk blomst av mamma (hadde ikke vase, men ølglass funka fjell
Dagens frokost, klokka åtte på kvelden (Y)

Dagen igår var super. Jeg lå over til Runa, og fikk bursdagssang og TO dikt da jeg våkna. Så sprang vi til morgensamlinga, og der ble jeg møtt av ¨HVOR VAR DU I MORGES¨ og en muffins med lys på. Noen hadde visst tusla inn på rommet mitt med sang og muffins, men der var jo bare roomie'n min HAHA. Var bilde av meg på overheaden, og på plakater overalt omkring skolen. Så ble det bursdagssang.. Bra jeg er såå glad i oppmerksomhet!
Etter skrekkfilm-valgfag(hvor jeg sovna) dro vi til Særp. Spiste kinamat, kokos-sorbet (<3) og var innom polet. Guuud jeg følte meg voksen, nææt. Jeg betalte også som barn på bussen, altså halv pris (Y)
Jeg ble også bedt på middag av en random som stadig sender meg mld ;O Hallooo, har ikke spist middag med noen som ikke er fra Skjeberg på evigheter, benytte sjansen? Han lovte å ikke ha på seg dress LOL. Skulle tro at jeg hater at folk pynter seg ;o Men det var bare fordi at han så ut som en soss i dress...logisk..

anyROAD: Da vi kjørte hjem fra byen igår, ville jeg tydeligvis ha litt luft, så jeg åpna bildøra I FART! Sa jeg at jeg ikke hadde bilbelte på? Fikk ikke igjen døra selv, så sjåføren måtte stoppe og lukke/låse døra. Godt jeg ikke ble bråvoksen daa.

Ene diktet Runa lagde:

Slenger ut et bilde av vinterjakka mi også, siden Alexis var så spydig

Har alenerom i helga, rooomie'n har dratt hjem B-) Det er deeeilig! Sto opp klokka 19 idag jeg, bra jeg klarer å styre meg selv når jeg er på enerom!

1 kommentar:

Alex sa...

liker vesten på det øverste bildet :D