fredag 15. januar 2010

GAAAAD!

Visste dere at ¨Eksorsisten¨ er basert på en sann historie ;O Den var ikke direkte skummel, bare himla ekkel! Men at den kan ha vært sann, og at mange som jobba med denne filmen opplevde masse elendighet, ulykker, dødsfall osv. gjorde den litt creapy!
Jeg overlevde båååde ¨Eksorsisten¨ og Elevkvelden!
Det måtte feires! Men istedenfor å dra ut på byen, satt vi oss på rekke og rad i gangen, og hadde allsang :D

Idag var det kokt torsk til middag, så Runa&jeg stakk på Peppes og spiste Taco sallad! LOVE IT!


For å komme oss til Særp, måtte vi ta bussen. Jeg insisterte på at bussen stoppet ved Joker'n, så vi stod der og ventet, helt til vi ser bussen gjøre forbi oss på andre veien. HAHA. Måtte vente i over en time på neste buss, men da på rett stoppeplass såklart, Morro i hverdagen asso! Bra jeg hadde investert i en ny vinterjakke! B-)

1 kommentar:

Alex sa...

synes du skal legge ut bilde av den nye vinterjakka di. Lurer på hvordan den ser ut, og etter erfaring så tviler jeg på at den er så veldig vintrete ;))))