mandag 8. februar 2010

TJOLAHOPP

I helga var det Vinterball! Det var suupert! Ca. hele skolen var drita, og koste seg MAX. Jeg kom i seng rundt klokka åtte, og sto ikke opp før til middag, siden jeg hadde oppvask..GAD! Men nå er jeg FERDIG ;D Det var så glatt ute, at jeg måtte gå med tøysko! Gotta love Mr. Winter!
Tidligere i uka var hele skolen i Gøteborg på filmfestival, YEY!
Ble endel filmer, men sovna på alle...
Ble også endel godiiiis for å prøve å holde oss våkne. Funka ikke sååå bra, men var Billig :)
Nå har jeg endelig funnet Crüsli MED MØRK SJOKOLADE! Husker jeg elska den da jeg var mindre, så måtte bare kjøpe den! Er i himmelen! Den kan faktisk spises ¨rå¨! (Altså uten melk/yoghurt)
Nå holder jeg på å pakke. Skal nemlig være på Momentum i hele morra, der vi skal ha utstilling i helga. Og så skal vi sove over på Jeløy fhs. Den er drevet av Frelsesarmeen, og på onsdag morgen skal klassen være med på andakt. GUD, som jeg gleder meg! De har også en Graf klasse som vi skal ¨mingle¨ med. Kanskje vi får dratt de med på en pub ellerno! ;> Eller vent, de er jo kristne... NEIDA!

Ingen kommentarer: