mandag 11. januar 2010

update!

SLUMBER PARTII<3






På fredag hadde vi jentekveld. Tidligere på kvelden var det ¨FilmQuiz¨ i matsalen! Og laget mitt tapte ikke ;D Taperne måtte nettopp ta oppvasken. Stor risk for å være med for å si det sånn!

Vi var også på tur med klassen for å ta bilder ute, og for å ruste oss til Berlin været. Ryktes at det er mye kaldere enn her.. Merkelig, for her er det EXTREMT kaldt! En mann som frøs ihjel her i forrige uke, heeelp.





I helga var det også Skjeberg FilmFestival! Startet opp med at vi så film i auditoriet etter MorgenSamlinga. Jeg klarte å sovne i begynnelsen av filmen, selv om jeg satt FREMMERST.. og våknet ikke før rulleteksten kom. Derfor gikk jeg å la meg, og våkna ikke før vi skulle ha vinkveld. Solis, Hege og jeg har nemlig startet vinklubb (Y). Runa hadde også bursdag, så vinkvelden ble litt kort for min del, måtte dra til hu for å hjelpe til med klær åsånt. Hu bor også i huset der det spøker, så er litt creepy å være der alene, men det kan jeg skrive om litt senere...

Gjett hvilket glass som er mitt ==)




Så sovnet jeg i Nybygget gitt.


På søndag ble jeg vekt TRE ganger.. Hadde jo fri, så ser ikke poenget med å stå opp så tidlig, men fikk meg da opp til slutt. Bestemte meg for å få med meg litt av FilmFestivalen!
Først så jeg en komedie, som jeg ikke husker hva heter. Og så så jeg Juno. Love It!
Etter det bestilte vi pizza, spilte Buzz og så Simpsons The Movie, som jeg selvfølgelig sovnet på, så jeg måtte gå å legge meg...

3 kommentarer:

Oda sa...

Det turkise glasset med sløyfe på er helt klart ditt!;)

Rebz sa...

Riiiktig Odis ! B-)

Siri sa...

HVOR har du kjøpt de glassene?? :) Svar meg på FB ;)