onsdag 13. januar 2010

I'M STILL ALIVE!


Stemmer deet, enda ikke dødd av kulda!
Mulig jeg stryker med imorra, for da er det nemlig skrekkfilm valgfag igjeeen. Utroolig som tiden flyr! Vi skal se ¨Eksorsisten¨ ;o

Føler dette har vært min uke of fame da....

På tirsdan kom en lærer innom klasserommet vårt og lurte på om jeg kunne være med på et bilde. Skulle vise fram stolen min. Yeeey, tredje gang jeg blir plukka ut til sånn bildeDritt.. Bra jeg ser så normal ut.

Og isted etter fellesfilmen i auditoriet, kommer ei i kultur klassen bort til meg og sier at det er mulig jeg stikker innom scenen imorra, og lurer på om hu kunne få låne lua jeg hadde på meg. Kult-klassen har nemlig elevkveld imorra, og jeg blir siiiikkert paradoert ;O Skjønner ikke ;O



IMORRA STILLER JEG OPP MED SOLBRILLER.

1 kommentar:

Alex sa...

haha, paraodier på elevkveld er SÅÅÅÅ gøy ! :D