lørdag 15. august 2009

6!

Nå er det bare altså SEKS dager til jeg forlater balljbyen, og starter mitt nye ensomme liv som student! Eller, jeg blir vel ikke akkurat ensom vil jeg tro, og veet ikke helt om jeg kan kalle meg for student (?) men jeg setter hvertfall kursen mot Skjeberg Folkehøgskole! Weey! Jeg er skrekkslagen og overlykkelig på en gang! Merkelig følelse..
Skal bli godt å møte nye folk og starte helt på nytt liksom, men guud som jeg kommer til å savne allesammen. Til og med de jeg eegentlig ikke henger med eller har sånn kjempe god kontakt med..
TIDEN GÅR ALTSÅ FORT!


Anyway, har akkurat vært i Rhodos med noen sprelske mennesker! Jeg elsker syden! ..og ferie!

Nå skal jeg liksom begynne å blogge igjen da, siden alle har begynt! Viktig å informere folk omkring hva som skjer i hverdagen! Så hååper(og tror) at de fleste begynner å blogge nå! Utrolig spent på hvordan alle kommer til å få det!

Jaja, nå skal jeg en tur til Kerli som har bursdag, før det bærer til Oda som har vors og Karneval på samf.huset!
Hva jeg skal være, får klesskapet mitt bestemme! I have no clue! Blir vel leopard/tiger as usual.


Take care!

2 kommentarer:

Oda sa...

Joohoo, Rebz tilbake på blogspot! Oda likes this:)

Andrea sa...

andrea liker dette også <3