mandag 31. august 2009

trøttj

DA var første uka over, og ¨hverdagen¨ skal begynne.
Vi har fått vite hvilke valgfag vi fikk. Jeg fikk aerobic, keramikk og alternativ livssyn. Utrolig merkelig at jeg bare har fått tre, siden vi MÅ ha fire for å få godkjent...

Anyway, så overlevde vi elevkvelden igår (selv om det bare var klassen som lo). Da vi var ferdige rundt klokka ti, sprang alle å skiftet til varme klær, som jeg btw ikke har så mye av tydeligvis, og begynte å vandre mot Høysand. Er ikke lov til å drikke på skolens område, og det er utrolig hva vi gjør for å få i oss litt gift. Hele TRE kilometer sykla jeg med Tone bakom! Snakk om å være spårtii gett! Var så mørkt at jeg ikke så en dritt, men heldigvis fant vi drikka vår som vi hadde gjømt nedi grøfta (Y)
Først satt vi ved sjøen, der det blåste litt og var ganske kaldt. Men etterhvert flytta vi oss oppi skogen, hvor noen hadde tent bål ;> KOSELEKT! Bål, Allsang og Øl faktisk.


Idag hadde jeg satt av hele dagen til soving, siden det er eneste dagen vi har frii, og siden jeg ikke akkurat kom hjem så tidlig igår(idag). Men tror du ikke jeg våkner av mobilen min som durer og bråker noe voldsomt rett ved øret mitt! Det var Tante som ringte å vekte meg. Hu lurte på om jeg var våken og om hu kunne komme å hente meg. Jeg sa nei, og at jeg måtte dusje åsånt. ¨Er der om en halvtime vi da!¨, sa hu. For en brutal måte å bli vekt på! Men angrer for all del ikke! Dagen idag har vært koselig. Kjørte rundt på sightseeing, gikk tur med Ida og hunden, og på kvelden så vi på tv, med pledd og hjemmelaga kakao, før jeg ble kjørt tilbake til skolen. Snakk om luxus ;D

Fant foresten ut at Norges beste tattoo/piercing-artist har studio i Sarpsborg! Så nå planlegger vi tur dit når Tone får hentet bilen sin ;) GLEDER MEG!

2 kommentarer:

Alex sa...

nå har jeg bestemt meg - nesten hvertfall - at jeg også vil ha en liten tatovering! ;OOO
Men bare en liten på ankelen, så må jeg finne motiv først;p Forslag?(a)

Ida sa...

Heahea, sjokk at dere har vært på fylla allerede !! Men hørtes veldig koslig ut da ;D