tirsdag 18. august 2009

WÆÆÆW !

Nå har jeg (etter TRE år med mac) funnet ut av ICHAT, og jeg eeelsker det! Selv om jeg bare har Alexis i vennelista mii ;b Det er kjempegøy! Akkurat som msn, bare bedre! Spørs om alle skal ha videochat neste år! Gleder meg! Da føles det liksom som om vi er litt nærmere hverandre, selv om vi sitter på hver vår kant. Så alle som har mac, hyl ut!

Jeg har også blitt den heldige eier av en JCB-skjorte, and I love it! Nå skal jeg ha den med ned til Østlandet, og brife med den ;)

Nå sitter jeg på kjøkkenet alene og hører på radio, så stikker heller ned til Alexis entur, for å være litt ¨sosial¨. Kommer vel til å få sosialsjokk(om noe heter det!?) Neste uke. Masse folk 24/7... Jaja, blir sikkert koselig da, så jeg er positiv (Y)

Kanskje jeg skal få meg litt silikon, for å få litt ekstra oppmerksomheet? ALT FOR Å IKKE SKLI INN I MENGDEN! eller neej....

4 kommentarer:

Alex sa...

iChat <3
Forresten synes jeg du burde nevne at det er takket være meg du fikk den skjorta ==)

Ida sa...

NO HAR Æ FÅTT MAC !! Men æ skjønnesje iChat..
Særr, æå villa jo ha sånn skjorte ;/

Oda sa...

HALLOHALLOHALLO, due fin! Korleis har du det på Skeberg? Sjeberg? Skjeberg? Hvordan i all verden skrives det?!

Rebz sa...

Skrives Skjeberg! Går toppers heer, men savner alle sammen!