tirsdag 3. februar 2009

something about wintertime? NÆT

Guud, som jeg hater vintern! Da mener jeg ikke at jeg bare misliker kulda og savner sommern(selv om jeg også gjør det), men jeg kjenner jeg rett og slett blir sliten og utmattet av å fryse 24/7, pakke meg inn i klær sågodt jeg kan, bekymre meg for om krystallene på veien er speilblank is eller bare lysreflektering. Alle snakker om bakken, om Oppdal, og da kommer jeg da, som har vært i bakken EN(to) gang, og som ikke kan balansere bortover på ski for fem flate øre.. ¨Skakke værre lætt å værra nordmann gett!¨ Nevnte jeg at gradestokken er nede i 2/3minus as we speak !?! Bra jeg ligger godt planta under den godevarme dyna mii.

Idag var jeg da på jobb. Hva var det med at senteret var 10 GRADER idag da? kom jo selvfølgelig tusenvis av varer som jeg måtte pakke ut.. Men smarte meg slo varmovnen(fønvinden)bak kassa på fullt, så etter hver eske jeg pakka ut, sprang jeg bak kassa og drakk kaffe for å prøve å få igjen varmen. Sorry sjefa, jeg rakk ikke å bli ferdig (A)
Fikk også besøk av min kjære lillebror, så vi lekte oss litt med ¨varevogna¨ bortover gangen og inn i heisen, mens mamma passa på butikken ;)

Var på utdanningsmesse idag da... Hva skal jeg si? Ble hvertfall sikker på at JEG er SKOLELEI! Null universitet på men neste år, for å si det korrekt! Blir vel morro,gøy&fanteri på fhs vil jeg troo =D

Jeg har forresten ikke sett Twilight enda, og så at den går bare til torsdag, så panikken begynner å komme merker jeg! Gidder ikke se den på surfthechannel med fucka lyd heller...

Note to Alexis: IKKE SMITT MEG!
god natt.

1 kommentar:

Alex sa...

Skasje smitt dæ sjøøø ;-*
Men vi skal på kino i morra, så best du er med ;)))