torsdag 12. februar 2009

vær mot andre, slik du vil at andre skal være mot deg?

Hva er det meningen at du skal kunne etter 13 års skolegang egentlig?
Jeg sitter her i markedsføring, og har om etterspørselselastisitet. Jeg skjønner ikke en dritt! Er masse tall på tavla, som vi skal plusse og gange på kalkulatoren, men jeg får feil svar feil gang....
Etter skolegangen min vil jeg si at jeg sitter igjen med janteloven, eller det er hvertfall det jeg husker best.. resten er i en tåke, vil jeg si.

Æsj, nå må vi levere inn denne dritten vi har jobba med også, nå kommer jeg til å stryke i faget...
KR next year, here I stay!

3 kommentarer:

Vikkebekke sa...

Hvordan fungerer janteloven igjen, er ikke den litt slem? Det er veldig mye av det de prøver å lære oss som ikke sitter i hodet etter endt skolegang...trist, men sant!

Rebz sa...

det er den ¨du skal ikke tro du er noe¨, ¨du er ikke bedre enn andre¨ osv.. er nok ganske slem ja

Anonym sa...

ma sjekke:)