fredag 26. september 2008

Spyr snart jaa..


Yeey! Förste timen fredag, RETT etter back-to-school. Dette er ganske bokstavelig, for jeg klarte jo selvfölgelig å prestere å komme hjem rundt halv ni imorges, så skifte för jeg ble kjört rett til skolen. Kan ikke si jeg föler at formen er på topp akkurat ô.Ô Det å gå ut en dör, du vet ikke hvor mange klokka er, hvilken vei du skal gå OG mobilen funker ikke lengre! What a great way to start my wooonderful weekend! ¨dette må aldri skje i tyrkia¨ sa mamma. Grett ja! eme på denj!
Föler jeg ikke skal drikke på ei lang stund noo, esso dåårlig ;/

3 kommentarer:

Siri sa...

KJØRTE FORBI DEG ;) du var ikke den eneste som gikk "feil" vei :P

Camilla sa...

jeg skal ta det rolig i Tyrkia, lei av drikking nå!

Anonym sa...

søøti! Var ikke på skolen engang jeg så;o