søndag 28. september 2008

SLAMP? thats me!


Jee, slamping ei heel helg, pröver å komme meg etter torsdan. Var enkli ganske herlig, men nå begynner jeg nesten å bli litt rastlös. Er ikke hver helg jeg sitter hjemme å ser på tv, for å sej det sånn! Menmen, må si det er godt å henge litt med mamsen, sånn engang iblandt. Har jo jobba igår og idag åsså daa. Var på jobb i tre-timer igår, med Hangover (!), föltes absolutt ikke som bare tre timer, mer 3 TUSEN timer..
Å når jeg var ferdig på jobb, ble jeg henta av family'n, som selvfölgelig skulle på både icaMaxi,elkjöp,expert & innom byen for å kjöpe middag, mens jeg gikk å spradet i mitt ¨bunnpris-outfit¨, og ikke sövn på ca. 2døgn. Må si jeg fölte meg stilig!

Men driter i det nuu, for nå ligger jeg på sofaen å koser meg med sånn svær toblerone + Grey's s.5 ==)

1 kommentar:

Kerlie sa...

det er litt koselig med en tv-helg da ;) ?