onsdag 17. februar 2010

TO INNLEGG PÅ EN DAG!!!

På søndan ble det skogstur med familyen! Var jo trossalt Valentines, Morsdag OG Fastelaven! Ble dårlig med boller daa, så satser på at noen lager det til meg hjemme ;)))) Kjempe fint vær, og koselig tur ble det da hvertfall!
På mandan hadde vi strikkeklubb. Eller vi strikka ikke såååå mye da. Jeg kom ut av det heletiden, så lua mi ser TARD ut ;//
Hege og jeg gikk tur. Høysandveien heeelt til Prix!
Jeg kjøpte solskinnsbolle. Off, har jeg gjort hvergang vi har gått dit. Ikke rart jeg kommer rullende hjem imorra liksom..Igår ble det entur uut. Nesten hele skolen var ute, så det ble gøøøy! Var en som ble 20år, så hadde grunn til å feire, tenk <;-D


Imorra blir det KR...! Skal henge alene på Gardermoen først, har med kamera, så kjendiser:WATCH OUT! Jeg skal finne dere ;D

1 kommentar:

Alex sa...

missu!
jeg har sååå lyst til å flytte sammen med deg i oslo til høsten, bare synd jeg ikke har sommerjobb for da får jeg jo ingen penger ;///
ender vell med at jeg blir stuck i KR ;p