onsdag 10. desember 2008

I stemning

Igår var det julekoos på onkel, så nå er jeg i stemning folkens ;)) + at Ida&jeg gikk noen runder rundt juletreet og sang ¨All I want for christmas is you¨ =) Når folk begynte å se rart på oss, fant vi på at det var på tide å vandre heim att. Men på LØRDAN skal vi så gaale rockin' around the christmas tree <3

På jobb igår var det foresten julestress as usual. Men kom da ei søt dame med pelskåpe å hjalp meg å pakke inn(!?) Hehe, kooslig at folk er så bliiide i jula. Alle skal jo ha det de kjøper pakka inn, KJEMPE fint ofc. Jeg var litt stressa, så klarte selvfølgelig å kutte meg på den forbarska teipkutte-tingen, så jeg fikk blod på gaven. Yeey, jeg måtte pakke den inn på nytt. Ei dame syntes jeg pakka inn såå fint og sa ¨jeg ser dere synes det er gøy å pakke inn så fint:)¨ JAA, selvfølgelig er det rågøy å stresse og pakke, når det er tre meter med kø! klippe,teipe,knyte om att& om att...

Gleder meg til Romjula jeg! Og til BURSDAGEN TIL ANDREA SÅKLART <3 Tenk at lisjpia vår endelig blir myndig !

2 kommentarer:

Martine sa...

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL <3

cine sa...

gotta love christmas <3
er så gale i julestemning jeg at jeg griner bare av tanken :D