mandag 1. desember 2008

Do they know its CHRISTMAS-TIME

Nå er dagen kommet gitt. Dagen hvor første luke skal åpnes og første episode av ¨jul i Blåfjell¨ skal sees. Jeg har faktisk også vært på julegave-shopping med daddy i over tre timer idag. Ikke værst! Siden jeg ønsker meg enhel haug av ting, så legger jeg ut en liten liste her, i tilfelle du får innmari lyst til å kjøpe en(eller flere) gave(r) til meg(A)
ME WANT FOR X-MAS:

• ¨CanCan¨ from Paris
• Rød parfyme fra Naomi Campbell
• Slampbukse fra Cubus (I<3 pretty things)(eller REBECCA med bling)
• GRØNNE ALLSTAR sko
• Øyenskyggesett fra H&M ( det med sterke/glitterfarger 59,90 elns)
• Sports-bh
• Dagbok (sånn som på mammaMia)
• ¨The L word¨ – alle sesongene unntatt 1’ern
• Flybillett til Tyrkia (Kypros)
• Ny Garderobe
• (Rosa) digitalkamera
• Rosa strittetang
• Liten søt cd’spiller med ipod-plug in
• Lange pastellfarget singlett fra bikbok(ny) & de pastellfarga ¨baggy skjortene¨
• Armbånd, ringer, smykker(gitarsmykke)
• Gavekort på sistestikk
• Flybillett til Bergen
• røkelse, duftelys
• Money!

Btw, Nemi er dritt artii:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hva skal du i Bergen da? ;)