mandag 2. november 2009

KOMPLIKASJONER

På Lørdan var det som sagt HalloweenParty her på skolen. Den skulle bli holdt i Gymsalen, fordi vi ikke fikk lov til å leie festlokale i nærområdet som vi gjorde sist, selv om det gikk kjempebra! Det var alkoholfri fest, (det er jo vi helt vandt til fra Braatthallen) men de fleste skulle på byen etterpå. Folk vorset litt før selve festen, og det gikk bra. Men det var selvfølgelig 3-4 stykker som var så dumme at de hadde med seg øl inn i gymsalen! Så læreren kom, og avlyste festen, og sa at det ble rominspeksjon.. Alle ble rå stressa og sprang overalt for å rydde opp etter seg, og slette alle spor! Jeg stod heldigvis utenfor, så jeg fikk ikke kjeft, og det var litt gøy å se hvor stressa folk var..
Jeg begynte å bli veldig sulten, hadde klart å sove over middagen, så Hege foreslo at vi kunne gå å lage oss nudler, og se på film..
Vi så på ¨Danny Darko¨. Jeg skjønte ingenting. Akkurat da vi hadde satt på filmen ringer Tone, som plutselig hadde kommet seg til byen, og sier at Runar er på vei for å hente oss. Det kostet penger å komme inn siden det var Halloween, og klokka var mye, så vi skippa det..



Sliten og klar for sengaa.
Igår skjedde det veldig lite. Jeg sto opp, dusja, spiste middag, gikk tur i skogen, var på besøk, rundstykker til kvelds, og Ondskapens Hotell som felles film. HJELP den var utrolig ekkel! Hvertfall musikken!

Idag ble jo Halloweenfesten tatt opp av en skuffet rektor på oppropet. Så ble det Elevmøte, og ingen morgensamling.. Lærerne skulle også ha møte, så vi fikk fri fra 9 - 10. Da tekte jeg at jeg kunne sove litt, så jeg våkna jo selvfølgelig ikke før noen timer senere. Hadde sovet over fagfelt timen, lunch OG keramikk, GREAT. Så kom Roomie'n og sa at vi må vaske rommet. Forget it tenkte jeg.. Jeg var såå trøtt.. OG hadde litt hjemlengsel faktisk. Er litt lei nå, selv om jeg trives. Er jo de samme folka 24/7.
Tre stykker fra gangen min ble utvist i ei uke, fordi de hadde vært synlig beruset.. Og de vurderer å la folk komme frivillig fram om de har drukket, men HALLOO da blir jo nesten hele skolen utvist! Avholdsgjengen var tydeligvis råivrige på at de som drakk skulle bli tatt.. Sikkert et interessant møte, dumt jeg sov over.

Meeen når roomie'n hadde Yoga, så rydda og vaska jeg hele rommet faktisk!
Nøgd jaa.

Nå har vi sittet og planlagt hyttetur.. Gleder meg ;D Tenkte på Sverige, siden der er det billiiiiig! Sålangt er vi flest gutter, men får se hvordan det går. gøy blir det uansett!

2 kommentarer:

Ida sa...

Hehe, allvei skal lærerne ødelegge morroa ;/ meenmen. Nå er det snart jul! Og jeg gleder meg til å se deg igjen <3 Jeg skulle btw kjøpe pepperkakedeig i går, men de hadde ikke det her ;o Så du er heldig! mevvel masse. Vet du forresten når kommer du hjem til jul? ;D

Oda sa...

Haha, artig at dere må drive å skjule at dere drikker!;p Høres ut som førsteåret, merker jeg. Godt å høre at du har litt hjemlengsel, det betyr jo bare at du har noe bra å komme hjem til:)

SNART JUL!;D