søndag 25. oktober 2009

Göteboorg

På fredag var vi på fototur til Gøteborg. Det var Graf, Kultur & Bilde&kommunikasjon som dro.
Bussen gikk fra skolen klokka 8, så vi måtte tidlig opp. Jeg hadde selvfølgelig klart å låse inn kameraet mitt i skapet på klasserommet, så jeg måtte løpe rundt for å lete etter vaktmesteren, så jeg fikk kameraet mitt med på turen. Jeg rakk det heldigvis! Bussturen tok ca. 2,5 timer hver vei, men jeg sovner jo så lett, så det gikk fort!
Vi var først på en fotoutstilling på Hasselblad-centeret, som tydeligvis er kjempe kjent(!?), før vi spiste lunch på ¨Eva's Paley¨. Der var det kjempe koselig! I LOVE SWEDEN. Kunne godt tenkt meg å bodd der liksom ;)
Etter lunch, dro vi på Vodou utstilling greier. Var i kjelleren, og vi kunne bare være 15 om gangen.. Litt skummelt. Oppe var det Bollywood utstilling. Var en haug med puter midt på gulvet som jeg sovna i. Sånn vil jeg også ha!
Da vi var ferdige skulle vi begynne på oppgaven vår. Oppgaven for dagen var å ta bilder av yrker. Kan ikke si Graf var så ivrige. Vi ville på kjøpesenteret, og brukte ca. en time på å finne veien, i regnet vel og merke.. Var koseligt selv om ingen hadde regnklær på.










Kjøpte litt småting også. Pluss Koffeintabletter på apoteket. Jeg er jo ganske trøtt, veldig ofte, så tenkte jeg skulle prøve det ut. Tok to på lørdagen, siden vi hadde ¨kunsthistorie¨ og det funka!
Var også entur ut på lørdan. Kjempekoselig vors med de beste folka i ¨huset i skogen¨. Sportsgutta kom og joina etterhvert de også, med superdårlige drikke/strippe leker, jeg må le! Så dro vi til bowlingen. Der var det nesten bare snowboard-peepz. Var visst lansering av noe utstyr, så de kastet ut masse ¨give-aways¨.
Da de stengte, dro vi tilbake på Skjeberg, og hadde nach i ¨huset i skogen¨.
Idag har vi bare slampa. Deilig!

Ingen kommentarer: