søndag 19. april 2009

Å hej hür det går !

Jeg vet at jeg ikke har skrevet på en evighet, men jeg har ikke følt for det.

Anyway så var det skolefest på fredagen, selv om det bare ble vors ->mocca på meg. Jeg storkoste meg, og jeg vil si at omtrent halve byen var ute, eller det føltes hvertfall sånn, noe som ikke skjer så alt for ofte kan du si..
Her er noen glimt av kvelden:









Idag har Alexis(, pappa) & jeg skiftet dekk på bilen vår. Gikk faktisk mye lettere enn jeg hadde trodd, så nå er jeg ready for å pungtere, eller hvis det skulle skje, så vet jeg hva som må gjøres hvertfall. Men det kommer jo selvfølgelig ikke til å skje, siden jeg kjører bil som en prest. Har bilder fra seansen, men har ikke lagt de på pc'n enda.

Take care, og hold ut! Bare 11 dager til russetiden !!

4 kommentarer:

annelise sa...

koselig på vors, da. Til og med klart å bli med på to bilder jeg å. Ny rekord :p

Ronja sa...

Åå, jeg og gleder meg til russetiden!!! :D

Rebz sa...

annelise: haha, ny rekord asso ? får prøve å slå den i russetuden da ;>

Ronja: Jaa, føler det er det eneste jeg snakker om, tenker og skriver om jeg ;b Men det er jo ikke så rart da !

Animalphan sa...

Dritkos var det! ^^,