søndag 25. januar 2009

xtreeeme

Nej, jeg snakker ikke om MRL(jo kanskje litt).
Da Andrea, Ida og jeg skulle rygge ut av parkeringsplassen vår, klarte vi(jeg) faktisk å bøye speilet til bilen min fordi jeg kom borti den andre bilen, men believe it or not, det er fortsatt helt! Når jeg skulle kjøre til min kjære gammel tante for å feire at jeg eeendelig hadde klart å tatt lappen, så klarte jeg også å ¨kræsje¨pittelitt i naboens gjerde. Ikke min feil at vi ikke har stor nok plass til å rygge helt rundt uten å komme borti noe..
Min konklusjon er da overraskende bra, for du vet hva vi sier: DU LÆRER AV DINE FEIL!
Jeg burde blitt kjørelærer(eller nej).

Så Across the Universe igår. Good I love it!

God helg!(ja,det er søndag så det er fortsatt helg)

2 kommentarer:

Tina sa...

Enig! Jeg kræsja i en mur for noen uker siden selv. MAN LÆRER AV SINE FEIL!

Rebz sa...

Off, ja bra vi lærer! Men gud så lett det er å gjøre feil ;o Syns faktisk det er litt skummelt jeg, menmen blir vel etterhvert tenker jeg ;]