søndag 9. november 2008

Kjiparn

Söndager er kjipe. Da kommer du på alt som egentlig skulle vært gjort ilöpet av helga, og så må du gjöre deg klar&opplagt til enda en ny skoleuke.. Tviler egentlig på om det virkelig er noen som föler seg uthvilt&opplagt tiiidlig mandagsmorgen da.

Min helg har stort sett bestått av jobbings. Göy. På lördan var det, som sikkert alle har fått med seg, julegalla med en rekke kjente artister i braatthallen. Jeg stod da spent på jobb og fulgte med döra om kanskje en celeberty eller tre ville stikke innom, men nejda, jeg ble stuck med fulle bergensere.. Jaja, vano göy det også da, på en annen måte selvfölgelig.

Slenger med bilder av jobb-outfit'ene mine(ja jeg ser sliten ut):

3 kommentarer:

Kerlie sa...

wow! kjøpt de hen? =D

Alex sa...

den nederste skjorta var kulast :D

Rebz sa...

hehe, har nok fått de på jobben ;b