onsdag 1. oktober 2008

Byebye coldness!



Om SEKS timer sitter vi på nattbussen til Oslo, og om TJUESEKS timer er vi i TYRKIIIIA! <3 Gosh, cant say Im not exited værtfall! tenkte nu at det var på tide å begynne å pakke.. ikke lett! Bagen ser fortsatt slik ut: woopsi, meen har det no ikke såå travelt enda da==) skal snart ut å råne litt & kjöpe godis på icaMaXi, for syrran har nemlig tatt lappen, ConGratz !! ;D Endelig slipper jeg å gå til skolen hver dag (A)
Menmen, nå skal jeg brenne cd & oppdatere Ipod'n for turen.
See yay! Enjoy kulden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hva med å skifte farge på skriften slik at det går ann å lese hva du skriver utennom å bli drittslitne i øynene ?

Alex sa...

Jeg blir ikke "drittsliten" av å lese det som står. Synes det er kult jeg ;)

Anonym sa...

Synes det er stygt jeg
";)"

Rebz sa...

sånn, endra på fargen ; ))